Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/1996_12_18-seq417> ?p ?o. }
Showing items 1 to 8 of
8
with 100 items per page.
- 1996_12_18-seq417 type Speech.
- 1996_12_18-seq417 number "417".
- 1996_12_18-seq417 date "1996-12-18".
- 1996_12_18-seq417 isPartOf 1996_12_18.
- 1996_12_18-seq417 spokenAs 46.
- 1996_12_18-seq417 spokenText "Mans personīgais viedoklis šajā jautājumā ir tāds, ka, izejot arī no patērētāju viedokļa un vispār no tirgus principiem, šai reklāmai, ja viņa ir, ja viņa tiek veidota, tad viņai maksimāli jātiek lokalizētai, attiecinot to uz tirdzniecības punktiem. Šai tabakas reklāmai jātiek lokalizētai, vadoties tieši pēc tirdzniecības vietām. Un tirdzniecības vietas varētu būt tās vietas, kur šo produktu reklāma varētu būt. Tāda ir arī šī jēga. Ja mēs domāsim par tālāko reklāmas koncepciju, reklāmas piemērošanas koncepciju alkoholam un citām šāda rakstura precēm, tad tieši tajā vietā, kur tiek pirkta šī produkcija, tur tad arī varētu lokalizēt šo reklāmu. Tāpēc tas ir ļoti loģisks priekšlikums un viņš būtu atbalstāms.".
- 1996_12_18-seq417 language "lv".
- 1996_12_18-seq417 speaker Maris_Vitols-1972.