Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/1996_12_18-seq267> ?p ?o. }
Showing items 1 to 8 of
8
with 100 items per page.
- 1996_12_18-seq267 type Speech.
- 1996_12_18-seq267 number "267".
- 1996_12_18-seq267 date "1996-12-18".
- 1996_12_18-seq267 isPartOf 1996_12_18.
- 1996_12_18-seq267 spokenAs 46.
- 1996_12_18-seq267 spokenText "Es no savas puses un arī no mūsu frakcijas - Kristīgo demokrātu - puses aicinu atbalstīt Bišera un Apsīša, un arī citu deputātu ierosināto priekšlikumu par 13. panta pirmo daļu. Pamatojoties tieši uz reklāmas psiholoģiju. Arī es piekrītu Celmiņa kunga izteiktajam viedoklim, ka tas, kas ierosina jauniešiem uzsākt smēķēšanu, zināmā mērā ir tieši šajās reklāmās izmantotie cilvēki, kurus pasniedz kā noteikta dzīves stila pārstāvjus, kuri brauc ar ļoti grezniem un dārgiem motocikliem un kuri iemieso zināmu dzīvesveidu, un tas rada jauniešos vēlēšanos līdzināties šiem reklāmas klipu varoņiem. Līdzināties visā dzīves stilā, arī smēķēšanā kā vienā no dzīvesveida sastāvdaļām. Tieši šādu cilvēku izmantošana reklāmās psiholoģiski ietekmē jauniešus, jo tiek reklamēts viens dzīvesveids, dzīves stils un dzīves uztvere, kur smēķēšana ir dabiska šā dzīvesveida sastāvdaļa. Es domāju, ka reklāmām būtu - arī no patērētāju viedokļa - jābūt vairāk orientētām uz to, lai reklamētu tabakas kvalitāti, tabakas, teiksim, īpašības un tabakas šķirņu atšķirības, nevis lai radītu tādu psiholoģisku iespaidu par vienu noteiktu dzīvesveidu, kuram būtu labi līdzināties un kurš tieši psiholoģiski pamudina jauniešus uzsākt smēķēt. Es piekrītu šim Celmiņa kunga izteiktajam viedoklim un tāpēc atbalstu Bišera, Apsīša, Dobeļa un pārējo deputātu priekšlikumu, kas aizliedz attēlot personas tabakas reklāmās.".
- 1996_12_18-seq267 language "lv".
- 1996_12_18-seq267 speaker Maris_Vitols-1972.