Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/1996_02_01-seq191> ?p ?o. }
Showing items 1 to 9 of
9
with 100 items per page.
- 1996_02_01-seq191 type Speech.
- 1996_02_01-seq191 number "191".
- 1996_02_01-seq191 date "1996-02-01".
- 1996_02_01-seq191 isPartOf 1996_02_01.
- 1996_02_01-seq191 spokenAs 77.
- 1996_02_01-seq191 spokenText "Es ļoti pateicos. Noklausījies šīs ļoti interesantās runas, kuras lielākoties tomēr bija veltītas Izglītības likuma projekta dažādu detaļu vērtēšanai, nosodīšanai vai slavēšanai, es gribētu tomēr izdarīt secinājumu, ka faktiski neviens no šiem vērtējumiem, ieteikumiem likumprojektu vai nu nepieņemt pirmajā lasījumā, vai atdot atpakaļ izskatīšanai Izglītības, kultūras un zinātnes komisijā nevērsās konceptuāli pret šo domu, ka jauns Izglītības likums ir nepieciešams un ka šīs galvenās atziņas, kādas ir ieliktas šajā Izglītības likumā, būtu nepareizas. Esmu ļoti pateicīgs visiem runātājiem par to, ka viņi nenoraidīja šo likumprojektu pēc būtības un pēc koncepcijas. Tālāk - konkrēti par katra runātāja izteiktajiem apgalvojumiem, argumentiem. Jāsaka, ka tā tas ir jau kopš neatkarības atjaunošanas sākuma, ka izglītības jautājumu apspriešana ir tik tiešām laikam tik plašiem deputātu un tautas slāņiem saprotams jautājums, ka ļoti daudzi grib izteikties par šiem jautājumiem, kas skar izglītību, un tas ir ļoti labi, jo man šodien ir iespējams apgalvot, ka jaunais Izglītības likuma projekts ir varbūt šobrīd mums pats demokrātiskākais likumprojekts, kāds ir nonācis šajā Saeimā un par kādu ir runāts, jo tik daudzi cilvēki ir bijuši iesaistīti tieši šā likumprojekta apspriešanā. Es nezinu nevienu citu tādu piemēru, par kuru varētu šodien runāt. Tālāk. Tomēr ir jāatgādina, ka likumdošanā pastāv zināma kārtība, kas paredz, kādā veidā likumprojekti nonāk līdz Saeimas deputātu apspriešanai un vērtēšanai. Un šis Izglītības likums nav nācis no kaut kādiem arhīviem, bet valdība to ir oficiāli iesniegusi jaunievēlētajai 6. Saeimai, un tādā kārtā tas arī nonāca ar šīs Saeimas atzinumu divās komisijās - Izglītības, kultūras un zinātnes komisijā un Valsts pārvaldes un pašvaldības komisijā (par kuru darbu jūs visi šodien dzirdējāt un par atzinumiem arī), un abas šīs komisijas atbalstīja šo likumprojektu un ierosināja to pieņemt pirmajā lasījumā. Tālāk. Es gribu atgādināt arī to, ka pirmajā lasījumā faktiski vislielākajām diskusijām ir jābūt tieši par konceptuālas dabas jautājumiem, jo visi tie labojumi, papildinājumi, sākot no redakcionālas dabas labojumiem un beidzot ar ļoti svarīgiem pantu grozījumiem, papildinājumiem, uzlabojumiem, ir darba jautājums gan mūsu komisijai - Izglītības, kultūras un zinātnes komisijai -, gan arī pārējiem deputātiem laika posmā līdz otrajam lasījumam. Un arī pēc tam vēl būs iespējas uzlabot un papildināt šo likumprojektu. Ļoti liels lūgums būtu deputātiem šodien atbalstīt šo likumprojektu pirmajā lasījumā, nobalsot par to, jo mūsu komisija ir gatava strādāt, uzlabot un papildināt šo likumprojektu un sniegt jums to otrajā lasījumā noteikti daudz labākā kvalitātē. Un mūsu komisijas lūgums un arī mūsu komisijas lēmums, kā jau teicu, ir atbalstīt šo likumprojektu pirmajā lasījumā. Un termiņš, kāds varētu būt...".
- 1996_02_01-seq191 language "lv".
- 1996_02_01-seq191 speaker Andris_Tomasuns-1958.
- 1996_02_01-seq191 mentions Q822919.