Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/1995_10_19-seq8> ?p ?o. }
Showing items 1 to 8 of
8
with 100 items per page.
- 1995_10_19-seq8 type Speech.
- 1995_10_19-seq8 number "8".
- 1995_10_19-seq8 date "1995-10-19".
- 1995_10_19-seq8 isPartOf 1995_10_19.
- 1995_10_19-seq8 spokenAs 77.
- 1995_10_19-seq8 spokenText "Augsti godātais priekšsēdētāj! Cienījamie kolēģi! Es jau iepriekšējā sēdē runāju par šo jautājumu, tāpēc es negribētu atkārtoties, bet mans priekšlikums būtu šobrīd šāds, proti, atturēties balsojumā par Siliņa kunga priekšlikumu. Mēs vakar komisijā ļoti rūpīgi vēlreiz izskatījām šo jautājumu, un, kas attiecas uz to, ko Gravas kundze teica, viņai ir zināma taisnība, un mums, gatavojot trešo lasījumu, skaidri un gaiši šajā pantā tiešām ir jāieraksta, vai tie ir maģistratūru beigušie vai bakalaura studijas beigušie un tā tālāk. Tāpēc es tiešām aicinu neatbalstīt šobrīd Siliņa kunga priekšlikumu, jo, kā jau es teicu, 27 gadu vecums - tas būtu absurds, tas būtu, no vienas puses... kā jau es teicu iepriekšējā sēdē, mēs nostādām nevienlīdzīgā situācijā pilsoņus un nepilsoņus, proti, dodam darba tirgū nepamatotas privilēģijas nepilsoņiem. Un tajā pašā laikā, saprotot to, ka mūsu armija ir ļoti nepieciešama institūcija, un arī to, ka pilsoņiem ir pienākums dienēt armijā, mēs šo redakciju uz 3. pantu varētu sakārtot tā, ka nebūtu nodarīts nevienam pāri. Acīmredzot varētu saistīt šo pantu vismaz ar tiem, kas ir beiguši maģistratūru, lai tādējādi stimulētu pilsoņus mācīties pēc bakalaura grāda iegūšanas arī maģistratūrā. Varam tās lietas atrisināt normāli, lai nevienam nebūtu nodarīts pāri. Es aicinu atturēties, balsojot par Siliņa kunga priekšlikumu. Un, gatavojot trešo lasījumu Izglītības komisijā un pieaicinot arī pārstāvjus no Aizsardzības komisijas, mēs vēlreiz šo jautājumu rūpīgi izdiskutēsim, lai tiešām tad, kad skatīsim trešo lasījumu, būtu tāda redakcija, kas apmierinātu visus. Paldies par uzmanību.".
- 1995_10_19-seq8 language "lv".
- 1995_10_19-seq8 speaker Dzintars_Abikis-1952.