Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/1995_07_19_as-seq122> ?p ?o. }
Showing items 1 to 13 of
13
with 100 items per page.
- 1995_07_19_as-seq122 type Speech.
- 1995_07_19_as-seq122 number "122".
- 1995_07_19_as-seq122 date "1995-07-19".
- 1995_07_19_as-seq122 isPartOf 1995_07_19_as.
- 1995_07_19_as-seq122 spokenAs 77.
- 1995_07_19_as-seq122 spokenText "185. pants. Saņemts tieslietu ministra priekšlikums, kurš ir atbalstīts ar nelielu grozījumu, tātad priekšlikums atkal bija saistīts ar summas izteikšanu latos. 186. pants. Tāds pats priekšlikums - par summas izteikšanu latos, taču komisija izteikusi pantu jaunā redakcijā, pieņemot arī priekšlikumu. 187. pants. Saņemts tieslietu ministra priekšlikums par summas izteikšanu latos. Priekšlikumu komisija ir diferencējusi pa daļām un pievienojusi atbildību par nolaidību, glabāšanu un tādas pases lietošanu, kuras vietā izsniegta jauna pase. 188. pants. Saņemts tieslietu ministra priekšlikums - izteikt summu latos -, un komisija to ir pieņēmusi, izsakot pantu jaunā redakcijā un novēršot tās lietas, kas izriet no novecojušām tiesību normām, jo migrāciju, kā zināms, Latvijas Republikā regulē citi likumi, nevis Administratīvo pārkāpumu kodekss. Tāpat ir noņemta atbildība no privātpersonām. 189. pants - pieņemšana darbā bez pases vai pierakstīšanās. Tātad par šo pantu ir saņemts tieslietu ministra priekšlikums - izteikt summu latos. Tas ir pieņemts un izteikts jaunā redakcijā. Pieraksta vietā šajā pantā pašlaik ir iekļauts termins "darba atļauja". 190. pants. Tieslietu ministra priekšlikums ir pieņemts, un pants izteikts jaunā redakcijā. 190. 2. pantā arī pieņemts tieslietu ministra priekšlikums ar redakcionālu precizējumu. Tas pats 190. 3. pantā. 190. 5. pants. Tieslietu ministra priekšlikums pieņemts ar grozījumu. 190. 6. pantā tāpat. Nākamais pants, par ko saņemts priekšlikums, ir 190. 8. pants. Tajā pieņemts tieslietu ministra priekšlikums. 190. 9. pantā tieslietu ministra priekšlikums pieņemts ar grozījumu. Tāpat 194. pantā. 194. 1 pants tā otrā lasījuma redakcijā redakcionāli precizēts. 197. pants. Tieslietu ministra priekšlikums pieņemts. 201. 2 pantā tieslietu ministra priekšlikums pieņemts ar redakcionālu precizējumu. Un 201. 3. pantā arī ir pieņemts priekšlikums, ko iesniedzis tieslietu ministrs. Pants ir redakcionāli precizēts. To ir izdarījusi komisija. 201. 4. pantā pieņemts tieslietu ministra priekšlikums. Pants izteikts jaunā redakcijā, no panta teksta izslēdzot vārdu "pilsoņu", jo, bez šaubām, nav pieļaujama iejaukšanās ne tikai pilsoņu, bet arī citu Latvijas Republikas iedzīvotāju personiskajā dzīvē. 201. 5. pants. Pieņemts tieslietu ministra priekšlikums. 201. 7. pantā tāpat. 201. 8. pants. Arī te ir pieņemts tieslietu ministra priekšlikums. Tāpat 201. 9. pantā. Nākamais pants, par kuru ir saņemti priekšlikumi uz trešo lasījumu, ir 201. 26. pants, kas atrodas tabulas 75. lappusē. Par šo pantu ir saņemts tieslietu ministra priekšlikums, kas ir pieņemts, bet teksts izteikts jaunā redakcijā, saskaņojot to ar likumu par pašvaldībām. 201. 27. pantā tieslietu ministra priekšlikums pieņemts ar redakcionāliem grozījumiem. 201. 28. pants. Pieņemts tieslietu ministra priekšlikums un izdarīti papildinājumi saskaņā ar likumu par pašvaldībām. 201. 29. pants. Arī šeit pēc būtības ir pieņemts tieslietu ministra priekšlikums un izdarīti tādi paši nepieciešamie grozījumi kā divos iepriekšējos pantos. 201.30. pants. Pieņemts tieslietu ministra priekšlikums ar redakcionālu precizējumu. Tas pats attiecas uz 201. 31. pantu. 201. 32. pants. Arī šeit ir pieņemti pēc būtības tieslietu ministra priekšlikumi. Pants izteikts jaunā redakcijā, iestrādājot šos priekšlikumus. Tas pats attiecas arī uz 201. 33. pantu. 201. 34. pants. Pieņemts tieslietu ministra priekšlikums, un nedaudz šie priekšlikumi redakcionāli precizēti. 201. 35. pants. Pirmkārt, ir pieņemts tieslietu ministra priekšlikums, otrkārt, komisija ir pieņēmusi lēmumu - papildināt panta pirmo daļu ar vārdiem "vai pašvaldību", tātad iekļaujot uzskaitījumā arī pašvaldības. 201. 36. pants. Pārsvarā tieslietu ministra priekšlikumi saistīti ar summas izteikšanu latos. Pieņemti ar grozījumiem. To pašu var teikt par 201. 37. pantu. 201. 38. pants. Tieslietu ministra priekšlikums pieņemts pilnībā. 201. 39. pants. Tieslietu ministra priekšlikums pieņemts ar grozījumu. 201. 41. pants. Tieslietu ministrs ir nācis klajā ar priekšlikumu - izteikt summu latos -, un atbildīgā komisija to ir pilnībā atbalstījusi. Attiecībā uz 201. 42. pantu tas ir redakcionāli precizēts otrā lasījuma redakcijā. Likumprojekta 89. pants - tātad papildināt kodeksu ar 14 "e" nodaļu. Piedodiet, par to nav saņemti nekādi priekšlikumi. Priekšlikums toties ir saņemts par otrajā lasījumā akceptētā kodeksa papildināšanu ar 14. "f" nodaļu. Šī nodaļa ir redakcionāli precizēta. 202. pants. Tieslietu ministra priekšlikums ir pieņemts. 203. pants. Tas pats. Arī 204. pantā. 204. 1 pants. Arī šeit ir saņemts tieslietu ministra priekšlikums, tas ir pieņemts pēc būtības, taču komisija ir izteikusi pantu jaunā redakcijā, saskaņojot to ar vairākiem spēkā esošiem likumiem un izslēdzot tādus novecojušus terminus kā "iedzīvotāju aptauja", "referendums". 205. pants. Par to ir Ministru kabineta priekšlikums, kas izriet no viņu iesniegtā likumprojekta, - papildināt 205. pantu ar 8. punktu - "Valsts proves uzraudzības inspekcija". To komisija pēc būtības ir akceptējusi, izteikusi pantu jaunā redakcijā, kā arī tas ir saskaņots ar visiem likumiem par attiecīgo līmeņu pašvaldībām un tajos lietoto terminoloģiju. 210. pants. Juridiskā komisija, kā jūs redzat, nāk klajā ar priekšlikumu - izdarīt tīri tehniskus labojumus šajā pantā. Šis priekšlikums ir ierosināts, ņemot vērā jau mūsu akceptēto visu to, kas kodeksā ir grozīts - izslēgti panti un tā tālāk, un kā arī tos pantus, ar kuriem kodekss ir papildināts. 211. pants ir izteikts jaunā redakcijā, saskaņojot ar likumu par pašvaldībām. 211. 1 pants. Ir saņemti tieslietu ministra priekšlikumi par summas izteikšanu latos. Tie ir iestrādāti, bet viss pants ir izteikts jaunā redakcijā. Pirmkārt, tas ir saskaņots ar likumu par pašvaldībām, bet, izslēdzot trešo daļu, nedaudz pēc būtības palielināta pašvaldību kompetence. Bez tam ar citiem šī kodeksa pantiem saskaņota tā naudas summa, kuru var uzlikt pašvaldību institūciju amatpersonas. Pašlaik ir runa par kodeksa procesuālo daļu, kurai ir vistiešākā saistība ar mūsu jau iepriekš akceptētajiem pantiem. 211. 2. pants. Arī par šo pantu ir saņemti tieslietu ministra priekšlikumi, un komisija tos ir akceptējusi, kā arī izteikusi pantu jaunā redakcijā, iestrādājot šos priekšlikumus un saskaņojot ar likumu par pašvaldībām. Ir noteiktas arī nedaudz citas - no tieslietu ministra priekšlikuma atšķirīgas - naudas sodu summas. 212. pants. Komisija nāk klajā ar priekšlikumu - izslēgt to no kodeksa, jo Latvijas Republikā šādas komisijas nav. 213. pants. Šeit ir saņemts Ministru kabineta priekšlikums - izslēgt no uzskaitījuma 213. panta otro daļu. Tas ir ienācis pēc tam, kad Saeima jau otrajā lasījumā šo priekšlikumu pēc būtības bija pieņēmusi. Bez tam komisija papildus otrajā lasījumā jau akceptētajiem grozījumiem ir izstrādājusi dažus priekšlikumus, kas tīri procesuāli, kā jau es teicu, ir saistīti ar mūsu jau akceptētajiem pantiem. 214. pants. Tāpat ir Juridiskās komisijas priekšlikums, kas saistīts ar jau izdarītajiem labojumiem kodeksā. Nākamais pants, par ko ir priekšlikumi, ir 215. pants. Te ir tieslietu ministra priekšlikums, kurš saistās ar summu noteikšanu latos, un Juridiskā komisija to ir pieņēmusi ar nelieliem grozījumiem. 215. 1 pants. Šeit ir saņemti par otrā lasījuma redakciju finansu ministra priekšlikumi, kas saistīti ar viņa iepriekš ierosinātajiem un mūsu komisijas piedāvātajā variantā akceptētajiem grozījumiem kodeksā, tāpēc Juridiskā komisija ierosina papildināt ar 165. 2., nevis ar 160. pantu, jo, kā zināms, finansu ministra ierosināto pantu mēs iekļāvām kodeksā tieši ar šādu numuru. Nākamais ir 216. pants, par kuru ir saņemti priekšlikumi. Tie ir tieslietu ministra priekšlikumi, kas guvuši atbalstu atbildīgajā komisijā un ir iekļauti ar nelieliem grozījumiem. 217. pants. Saņemti tieslietu ministra priekšlikumi. Tie ir iekļauti uz trešo lasījumu piedāvātajā redakcijā ar grozījumiem, kas saskaņoti ar Satiksmes ministriju. 219. pants. Šeit ir saņemts Ministru kabineta priekšlikums - izslēgt pantu - , un komisija tam piekrīt, jo Mazo kuģu inspekcijas Latvijas Republikā vairs nav. Tās kompetence citos pantos ir nodota Vides valsts inspekcijai un tamlīdzīgām vides aizsardzības iestādēm Latvijas Republikā. 221. pants. Šeit ir jaunā redakcijā izteikts otrajā lasījumā akceptētais 221. pants, tas ir noticis dēļ nepieciešamības konkretizēt amatpersonas. 223. 1 pants. Saņemts Ministru kabineta priekšlikums - izslēgt šo pantu. Komisija priekšlikumu ir akceptējusi sakarā ar to, ka par šāda veida pārkāpumiem sodus uzliek Vides valsts inspekcijas amatpersonas un to regulē citi šā kodeksa panti. 223. 2. pants. Tieslietu ministra priekšlikumi par summas izteikšanu latos akceptēti ar grozījumiem. 226. pants. Komisija nāk klajā ar priekšlikumu - redakcionāli precizēt likumprojekta pantu. Citu priekšlikumu par šo pantu nav. 228. pants. Saņemti tieslietu ministra priekšlikumi par summas izteikšanu latos, tie pieņemti ar grozījumiem. Bez tam komisija ierosina izslēgt 228. panta trešo daļu, palielinot amatpersonu kompetenci. Nākamais pants, uz kuru jāvērš uzmanība, ir 228. 2. pants. Tas ir uz trešo lasījumu redakcionāli precizēts, salīdzinot ar otrajā lasījumā akceptēto redakciju. 230. pants. Tieslietu ministra priekšlikums akceptēts ar grozījumiem. To pašu var teikt par 230. 2. pantu. 230. 3. pants. Tieslietu ministra priekšlikums pieņemts, izdarīts redakcionāls grozījums. Faktiski šis grozījums pēc būtības ir sakarā ar to, ka Lauksaimniecības ministrijas mūsu valstī nav. 230. 4. pants. Saņemts tieslietu ministra priekšlikums. Priekšlikums pieņemts ar redakcionālu precizējumu. 230. 6. pants. Arī šeit ar grozījumu ir pieņemts tieslietu ministra priekšlikums. Nākamais pants, par kuru ir priekšlikums, ir 231. pants. Ministru kabinets ir nācis klajā ar priekšlikumu - precizēt šī kodeksa procesuālās daļas 231. pantu -, un komisija to ir pieņēmusi, bet palielinājusi sankcijas saskaņā ar amatpersonu kompetenci, ar atbilstību pastāvošajai terminoloģijai un struktūrai un tā tālāk. 231. 1 pants. Komisija ir lēmusi papildus otrajā lasījumā akceptētajiem grozījumiem aizstāt... šī panta otrajā daļā tātad palielināt sodu, kura apmērs ir faktiski akceptēts jau citos pantos. Šeit notiek vienkārši saskaņošana. 232. pants. Ir saņemts Ministru kabineta priekšlikums - izslēgt šo pantu. Komisija to ir akceptējusi, jo šeit uzskaitītās iestādes ir minētas jau 231. pantā, tāpēc atkārtot šo uzskaitījumu nav nepieciešams. 233. pants. Priekšlikumu ir iesniedzis mežu valsts ministrs. Priekšlikums ir procesuālas dabas un ir akceptēts ar redakcionālu grozījumu. Tātad visa atšķirība, kas šeit ir, ir tikai pantu numerācijā un summās. Tāda ir atšķirība no otrā lasījuma. 235. pantā ir tieslietu ministra priekšlikums, kurš ir pieņemts pilnībā. 236. pantā arī ir tieslietu ministra priekšlikums - pants ir izteikts jaunā redakcijā sakarā ar nepieciešamību izdarīt dažas izmaiņas, bet tieslietu ministra priekšlikums ir iestrādāts. 236. 1 pants. Ir ienācis Ministru kabineta priekšlikums, kas ir procesuālas dabas sakarā ar to, ka mēs devām tiesības Valsts proves uzraudzības inspekcijai uzlikt administratīvos sodus. Summas komisijas redakcijā ir nedaudz mainītas. Tas ir darīts atbilstoši jau iepriekš akceptētajiem pantiem. 236. 2. pants. Tieslietu ministra priekšlikumi pieņemti ar grozījumiem. 236. 3. pants. Ienācis tieslietu ministra priekšlikums mainīt summas - izteikt latos. Tas ir pieņemts pēc būtības, izdarot dažus grozījumus - tātad piešķirot plašākas tiesības pašvaldību valsts valodas inspektoriem. Ir vēl daži citi labojumi, kas saskaņoti ar Valodu likumu. 247. pants. Juridiskā komisija ierosina papildināt panta otro daļu ar vārdiem "vai Latvijas Banka". Šis priekšlikums ir saistīts ar Saeimā jau akceptētā Administratīvo pārkāpumu kodeksa 165. 3. pantu. Nākamais pants, par kuru ir priekšlikumi, ir 251. pants. Šeit komisija ir atbalstījusi Ministru kabineta priekšlikumu - precizēt tās amatpersonas, kuras var izdarīt atvešanu. Arī 254. pantā ir Ministru kabineta priekšlikums. Komisija pilnībā to atbalstījusi. Tādējādi Saeimai tiek piedāvāts precizēt tās amatpersonas, kuras var izdarīt administratīvo aizturēšanu. 256. pants. Ministru kabineta iesniegtais priekšlikums - tieši tāpat kā par iepriekšējiem diviem pantiem - ir tīri procesuālas dabas. Tātad precizējam, kas ir tās amatpersonas, kas var izdarīt personas mantu apskati. 257. pants. Procesuālas dabas priekšlikums ir no atbildīgās komisijas. Tas ir nepieciešams saskaņā ar iepriekš izdarītajām strukturālajām izmaiņām šajā kodeksā. Tas pats attiecas uz 269. pantu. Saskaņā ar iepriekš izdarītajām izmaiņām Administratīvo pārkāpumu kodeksa citos pantos ir Juridiskās komisijas priekšlikums attiecībā uz 270. pantu. Un to pašu var teikt par komisijas priekšlikumu svītrot 276. panta piekto daļu. 280. pants. Ir iesniegts Ministru kabineta priekšlikums par vides aizsardzības iestāžu amatpersonu precizēšanu. Tas ir pieņemts ar nelieliem grozījumiem, ir izteikts vēl precīzāk. Komisija to ir izstrādājusi sadarbībā ar Vides un reģionālās attīstības ministriju, un Ministru kabinets tam piekrita. 287. pants. Komisija ierosina izdarīt grozījumus, kas saistīti ar, kā jau es teicu, iepriekš akceptētajiem grozījumiem. 304. pants. Ir Ministru kabineta priekšlikums papildināt pantu ar atsevišķu pantu numuriem, tāpat arī finansu ministra priekšlikumus. Tie visi ir saistīti ar to, ko mēs jau iepriekš esam akceptējuši. Taču komisijas priekšlikums ir izteikt tekstu jaunā redakcijā. Visi priekšlikumi ir iestrādāti, un šī redakcija ir vienota - tāda, kādu jūs to redzat pēdējā ailē. 308. pants. Juridiskā komisija ierosina papildināt pantu ar trešo daļu. Tas notiek saskaņā ar likumu par šaujamieročiem un speciālajiem līdzekļiem pašaizsardzībai, kā arī ar jau iepriekš akceptētajiem grozījumiem un papildinājumiem citos pantos. 309. pants. Šeit ir Ministru kabineta priekšlikums - konkretizēt attiecīgo institūciju kompetenci, un tas ir pieņemts kā nepieciešams sakarā ar jau iepriekš darīto. Juridiskās komisijas priekšlikums ir papildināt kodeksu ar 310. 1 pantu, un arī šis pants ir nepieciešams saistībā ar to, kas ir jau pieņemts līdz šim, un saistībā ar to, ko paredz likums par šaujamieročiem un speciālajiem līdzekļiem pašaizsardzībai. Kā pirmspēdējais ir priekšlikums redakcionāli precizēt "Pārejas noteikumus" un izteikt trešo punktu jaunā redakcijā. Tas ir saistīts ar to, ka Ministru kabinets ar vieniem un tiem pašiem noteikumiem ir izdevis grozījumus divos dažādos kodeksos. Līdz ar to ir jāprecizē, ka spēku zaudē tikai Administratīvo pārkāpumu kodekss, nevis Muitas kodekss. Tas bija viss, kas man ziņojams.".
- 1995_07_19_as-seq122 language "lv".
- 1995_07_19_as-seq122 speaker Kristiana_Libane-1971.
- 1995_07_19_as-seq122 mentions Q822919.
- 1995_07_19_as-seq122 mentions Q211.
- 1995_07_19_as-seq122 mentions Q687709.
- 1995_07_19_as-seq122 mentions Q2167704.
- 1995_07_19_as-seq122 mentions Q957035.