Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/1995_07_19_as-seq112> ?p ?o. }
Showing items 1 to 15 of
15
with 100 items per page.
- 1995_07_19_as-seq112 type Speech.
- 1995_07_19_as-seq112 number "112".
- 1995_07_19_as-seq112 date "1995-07-19".
- 1995_07_19_as-seq112 isPartOf 1995_07_19_as.
- 1995_07_19_as-seq112 spokenAs 77.
- 1995_07_19_as-seq112 spokenText "Arī par 68. pantu ir mežu valsts ministra priekšlikums - izteikt pantu citā redakcijā. Tas ir saskaņots ar jau iepriekšminēto likumu par mežu apsaimniekošanu un izmantošanu. Juridiskā komisija to pieņēma ar nelielu redakcionālu grozījumu. 69. pants. Ir mežu valsts ministra priekšlikums - izteikt pantu jaunā redakcijā, kas saskaņota ar manis jau iepriekšējo pantu sakarā ar minēto likumu. Komisija to atbalstīja, taču izteica pantu citā redakcijā - pareizāk sakot, nevis citā redakcijā, bet ar nelielu grozījumu. Tāpat komisija atbalstīja mežu valsts ministra priekšlikumu - svītrot no kodeksa 70. pantu, jo nepieciešamās normas ir iestrādātas 69. panta jaunajā redakcijā. 71. 1 pants. Pēc mežu valsts ministra priekšlikuma kodeksā ir iekļaujams jauns pants - "Meža sanitāro noteikumu pārkāpšana". Komisija to atbalstīja. Nākamais pants, par kuru ir saņemti priekšlikumi, ir 73. pants. Šeit ir tīri redakcionāls precizējums attiecībā uz trešo lasījumu. Nākamais pants, par kuru ir saņemti priekšlikumi attiecībā uz trešo lasījumu, cienījamie kolēģi, ir 22. lappusē, un tas ir 91. pants. Šeit ir saņemts tieslietu ministra priekšlikums - izteikt naudas soda summu latos. Komisija to atbalstīja. Nākamais pants ir 92. pants. Pēc būtības priekšlikums ir tāds pats kā iepriekšējais, un Juridiskā komisija to pieņēma pēc būtības, taču ierosina neatkāpties no pašreizējās panta redakcijas, atļaujot šo sodu uzlikt tikai amatpersonām. 96. pants. Tieslietu ministra priekšlikums - izteikt summu latos. Komisija to ir atbalstījusi. 97., 98., 98. 1 pants - tas pats. 98. 2 pants. Arī šeit summa ir izteikta latos. Tāpat 99. pantā. Attiecībā uz 100. pantu arī ir tieslietu ministra priekšlikums - izteikt summu latos. Komisija ir pieņēmusi šo priekšlikumu, bet ar grozījumiem - ir nedaudz samazinājusi naudas soda apmēru par panta pirmajā daļā minētajiem pārkāpumiem un ir redakcionāli precizējusi panta otrās daļas sankciju. 103. pants. Ir saņemts tieslietu ministra priekšlikums par soda būtisku palielināšanu, taču komisija noraidīja šo priekšlikumu, uzskatot, ka pašreiz spēkā esošā panta sankcija, ko jūs redzat pirmajā ailē, un tajā paredzētie sodi pilnībā atbilst šā pārkāpuma sabiedriskajai bīstamībai un ka nav vajadzīgs tos palielināt. 103. 1 līdz 103. 5 pants. Visos šajos pantos ir saņemti tieslietu ministra priekšlikumi - izteikt summu latos, un komisija tos atbalstīja. Arī 103. 6 pantā summa tātad ir izteikta latos. Taču komisija uzskatīja, ka par minēto pārkāpumu būtu sodāmas tikai amatpersonas. 104. pants. Ir saņemts tieslietu ministra priekšlikums - izteikt summu latos. Komisija to ir pieņēmusi un pantā ir izdarījusi redakcionālus grozījumus ļoti vienkārša iemesla dēļ - mūsu valstī vairs nav Lauksaimniecības ministrijas. 105. 1 pantā ir tieslietu ministra priekšlikums - izteikt summu latos, un tas ir pieņemts. 106. pantā pēc būtības līdzīgs priekšlikums ir pieņemts ar grozījumiem, uzskatot, ka par otrajā daļā minētajiem pārkāpumiem pilnīgi pietiek ar naudas sodu un konfiskācija nav nepieciešama. 107. un 108. 1 pantā ir pieņemti tieslietu ministra priekšlikumi - izteikt naudas soda summu latos. Tas pats attiecas arī uz 108. 2, 108. 3, 108. 4 pantu un arī uz 109. pantu. 110. pantā ir šis pats priekšlikums - izteikt summu latos. Arī tas ir atbalstīts, bet ar nelielu grozījumu ir mīkstināta panta trešajā daļā minētā soda sankcija. 111. pants. Pēc būtības ir atbalstīts arī šis priekšlikums - izteikt naudas soda summu latos, taču ir nedaudz mainīta sankcija vienā panta daļā. 112. pantā tieslietu ministra priekšlikums ir atbalstīts. Arī 113. pantā -114. pantā un 115. pantā ministra priekšlikumi ir atbalstīti. Pēc būtības tādi paši priekšlikumi ir iesniegti arī par 116. pantu un 117. pantu. Abos gadījumos atbildīgā komisija tos ir atbalstījusi. 118. pantā ir saņemti divi priekšlikumi: viens ir no Ministru kabineta, otrs - no Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas. Šajā sakarā es gribu minēt, ka komisija pieņēma lēmumu - divus Ministru kabineta iesniegtos atsevišķos likumprojektus (dokumentu nr. 322 un dokumentu nr. 422) iestrādāt šajā likumprojektā kā priekšlikumus. Tas arī tika saskaņots ar Ministru kabinetu, un nekādu iebildumu nebija. Šo divu priekšlikumu būtība ir tāda, ka mazo kuģu reģistrācija un uzskaite Latvijas Republikā ir nonākusi Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas kompetencē, tāpēc ir nepieciešami šie grozījumi, kurus komisija ir akceptējusi. 119. pants. Tieslietu ministra priekšlikums - izteikt summu latos. 131. 1 pants. Tā ir otrā lasījuma redakcija, kuru Juridiskā komisija ierosina redakcionāli precizēt, kā arī svītrot vārdus "īpašniekam vai turētājam", jo sodīta, kā jau es teicu, tiek vainīgā persona. 134. 1 pants. Arī tā ir otrā lasījuma redakcija. Šī redakcija ir tikusi redakcionāli precizēta. 135. pants. Ir saņemti tieslietu ministra priekšlikumi izteikt summas latos. Tie ir iestrādāti redakcijā, kuru ir izstrādājusi Juridiskā komisija. Nākamais pants, par kuru ir saņemti priekšlikumi, ir 137 pants. Tas ir tieslietu ministra iepriekšējiem priekšlikumiem līdzīgs priekšlikums. Juridiskā komisija to ir pieņēmusi un ir nedaudz samazinājusi sodu par šo pārkāpumu. Nākamais pants, par kuru ir saņemts priekšlikums, ir 138. pants. Arī tas ir tieslietu ministra priekšlikums. Tas ir pieņemts komisijā pēc būtības, taču sodi ir būtiski palielināti salīdzinājumā ar tieslietu ministra priekšlikumu. 139. pantā tieslietu ministra priekšlikums ir pilnībā atbalstīts. 139. 1 pants otrā lasījuma redakcijā ir attiecībā uz trešo lasījumu redakcionāli precizēts. 144. pantā ir pilnībā atbalstīts tieslietu ministra priekšlikums. 145. pantā tieslietu ministra Romāna Apsīša priekšlikums ir atbalstīts - ar nelieliem grozījumiem. Tas pats attiecas uz 146. pantu. Tieslietu ministra priekšlikums izteikt summu latos ir pilnībā atbalstīts attiecībā uz 147., 148. un 149. pantu. Par 150. pantu. Tieslietu ministra priekšlikums izteikt summu latos ir ņemts vērā, taču kopumā pants ir izteikts jaunā redakcijā, kas ir saskaņota ar likumu par valsts un pašvaldību palīdzību dzīvokļu jautājuma risināšanā, kā arī ar likumu par dzīvojamo telpu īri. Arī 150. 1 pantā ir ņemts vērā tieslietu ministra priekšlikums, taču ir izdarīti tie paši labojumi, kas 150. pantā. Tā pati saskaņošana ir notikusi. 152. pantā tieslietu ministra priekšlikums ir atbalstīts. Arī 152. 1 pantā ir saņemti tieslietu ministra priekšlikumi izteikt summas latos, taču komisija tos noraidīja un ierosina svītrot šo pantu no kodeksa vispār, jo daļēji ir zudis šā pārkāpuma objekts un šiem nodarījumiem vairs nav tādas sabiedriskās bīstamības, lai par to pastāvētu atbildība. 152. 2 pantā ir atbalstīts tieslietu ministra priekšlikums. 155. 1 pantā ir pieņemts (ar nelieliem grozījumiem) finansu ministra Piebalga priekšlikums, taču pants ir sadalīts pa daļām - sistematizācijas nolūkā viena daļa ir izdalīta kā divas, kā arī ir izdarīti redakcionāli un citi sīki atbildīgās komisijas ieteikti grozījumi. 155. 2 pants. Arī šajā pantā ir saņemts finansu ministra priekšlikums, ko Juridiskā komisija ir atbalstījusi, bet ar nelielām redakcionālām izmaiņām. Tātad - paredzēt atbildību par darbībām, kas izdarītas vietās, kur tirgo ne tikai alkoholiskos dzērienus, bet visas ar akcīzes nodokli apliekamās preces. 155. 6. panta otrā lasījuma redakcija ir redakcionāli precizēta attiecībā uz trešo lasījumu. Tas pats attiecas uz 155. 7 pantu. 156. pantā saņemtais finansu ministra priekšlikums, kā arī komisijas akcepts tam pēc būtības atbilst 155. 2 pantā cienījamās Saeimas jau akceptētajam priekšlikumam. 156. 1 pants. Uz šo pantu un šo finansu ministra Piebalga priekšlikumu var attiecināt manis jau iepriekš sacīto. Tas pats attiecas arī uz 156. 2 pantu. 157. pants. Ir saņemts tieslietu ministra priekšlikums par soda naudas summas izteikšanu latos, taču komisija to noraidīja un ierosina svītrot šo pantu no kodeksa, jo par šo pārkāpumu Latvijas Republikā ir paredzēta kriminālatbildība un līdz ar to administratīvā atbildība nav nepieciešama. 158. un 158. 1 pantā tieslietu ministra priekšlikumi ir pieņemti - ar nelieliem redakcionāliem labojumiem. Pilnībā tieslietu ministra priekšlikums ir pieņemts 159. pantā. Par 160. pantu ir saņemts finansu ministra priekšlikums izteikt to citā redakcijā. Komisija nolēma atbastīt šo finansu ministra priekšlikumu un paredzēt atbildību par nodokļu maksātāju reģistrēšanas kārtības neievērošanu. Taču no sistēmas un kodifikācijas viedokļa ierosinu to iestrādāt kā priekšlikumu par kodeksa papildināšanu ar jaunu 165. 2 pantu, pie kā mēs nonāksim pēc dažām minūtēm. 160. 1 pants. Ir pieņemti tieslietu ministra Apsīša priekšlikumi, taču pants ir izteikts jaunā redakcijā, saskaņojot to ar likumu par pašvaldībām. 163. 1 pants. Ir saņemts priekšlikums, kas izriet no Ministru kabineta iesniegtā dokumenta nr. 422. Tas ir iestrādāts trešajam lasījumam piedāvātajā redakcijā, taču ir vēl nedaudz saskaņots ar likumu "Par valsts proves uzraudzību". 164. 1 pants. Ir saņemts tieslietu ministra priekšlikums izteikt summu latos, tas ir noraidīts. Atbildīgā komisija izsaka priekšlikumu svītrot 164. 1 pantu no kodeksa, jo mūsu valstī pašlaik nav šāda pārkāpuma objekta un katrā ziņā šis pārkāpums ir zaudējis sabiedrisko bīstamību. Nākamais priekšlikums ir par 164. 2 pantu otrā lasījuma redakcijā. Priekšlikums ir svītrot šo likumprojekta pantu. Tas ir saistīts ar to, ka par šādu pārkāpumu ir paredzēta kriminālatbildība. 165. 2 pants. Tātad šis ir Juridiskās komisijas priekšlikums, kas balstīts uz finansu ministra Piebalga priekšlikumu un attiecas uz nodokļu maksātāju reģistrēšanas kārtības neievērošanu. Tas ar Saeimas akceptu tātad kļūs par Administratīvo pārkāpumu kodeksa 165. 2 pantu. Nākamais ir 165. 3 pants. Juridiskā komisija sadarbībā ar Latvijas Banku ierosina papildināt kodeksu ar pantu par kredītiestāžu darbības noteikumu neievērošanu. 166. pants. Nodarbošanās ar individuālo darbu bez patenta vai reģistrācijas apliecības... es atvainojos. Par 166. pantu un turpmākajiem pantiem - līdz pat 166. 5 pantam - priekšlikumi nav saņemti. Tātad 166. 5 pantā ir saņemts tieslietu ministra Apsīša priekšlikums - izteikt summu latos. Tas ir noraidīts, un mēs ierosinām svītrot šo pantu, jo par analoģisku pārkāpumu atbildību paredz jau akceptētais šā kodeksa 41. pants. Tas ir visaptverošs pants. No 166. 7 līdz 166. 10 pantam ir saņemti tieslietu ministra priekšlikumi, kuri ir atbalstīti. To pašu var teikt par 166. 11 līdz 166. 14 pantu, lai gan dažos no šiem priekšlikumiem ir izdarīti pavisam sīki redakcionāli precizējumi.".
- 1995_07_19_as-seq112 language "lv".
- 1995_07_19_as-seq112 speaker Kristiana_Libane-1971.
- 1995_07_19_as-seq112 mentions Q822919.
- 1995_07_19_as-seq112 mentions Q211.
- 1995_07_19_as-seq112 mentions Q16347646.
- 1995_07_19_as-seq112 mentions Q687709.
- 1995_07_19_as-seq112 mentions Q30268570.
- 1995_07_19_as-seq112 mentions Q4068256.
- 1995_07_19_as-seq112 mentions Q957035.