Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/1993_07_15-2-seq87> ?p ?o. }
Showing items 1 to 9 of
9
with 100 items per page.
- 1993_07_15-2-seq87 type Speech.
- 1993_07_15-2-seq87 number "87".
- 1993_07_15-2-seq87 date "1993-07-15".
- 1993_07_15-2-seq87 isPartOf 1993_07_15-2.
- 1993_07_15-2-seq87 spokenAs 46.
- 1993_07_15-2-seq87 spokenText "Cienījamais priekšsēdētāj, godājamie deputāti! Protams, mana uzstāšanās būs pavisam īsa, tomēr es gribu izteikties par iepriekš skartajiem jautājumiem. Pirmkārt, par Vides un reģionālās attīstības ministriju. Nešaubos, ka, atraujot šos reģionālās attīstības jautājumus no vides, netiks kompleksi risināti jautājumi par dabas aizsardzību. Ja mēs šobrīd gribam atveseļot Latviju, sakārtot to, tad, kompleksi jautājumus risinot, mēs atkal pēc brīža konstatēsim, ka ir izdarīts kaut kas ne tāds, un sāksim nodarboties ar šo kļūdu labošanu. Lai gan es pārstāvu zemniekus, gribu pieskarties jautājumam, par ko šeit runāja cienītais Vaivada kungs un arī cienījamā pārstāve, kā es saprotu, ļoti cītīgi šeit izglītību aizstāvot. Protams, kā visiem bērnu vecākiem, kuru bērni mācās gan vispārizglītojošajās skolās, gan specializētajās skolās, tas ir, mūzikas skolā vai mākslas skolā, man ir bijusi saskare un iespēja konstatēt faktu, ka, atrodoties šīm skolām dažādu ministriju pakļautībā, ir tiešām radušās problēmas par kompleksu apmācības sistēmas veidošanu. Nokļūstot vienas ministrijas pakļautībā, manuprāt, tiešām atrisināsies mūzikas, mākslas skolu sasaiste ar vispārizglītojošo skolu, kas dos tikai pozitīvu lādiņu mūsu nākamajai paaudzei, jaunatnei. Tad varēs varbūt visas vispārizglītojošās skolas daudz augstākā līmenī pacelt estētisko audzināšanu un varēs kaut elementāri saformēt mūzikas, mākslas skolu darbu saskaņā ar vispārizglītojošo skolu mācību programmām. Tā ka es aicinu akceptēt projekta 1. pantā paredzēto ministriju sarakstus un veidus, un iesim uz priekšu.".
- 1993_07_15-2-seq87 language "lv".
- 1993_07_15-2-seq87 speaker Andris_Rozentals.
- 1993_07_15-2-seq87 mentions Q211.