http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2015_02_05_284-seq15 an entity of type: Speech

xsd:integer 15 
xsd:date 2015-02-05 
Pirmām kārtām, kā es jau teicu... Vēlreiz atkārtošu: svarīgāks ir klients, un svarīgāka ir attieksme pret klientu. Protams, tiks darīts viss iespējamais, lai mēs to varētu nodrošināt attiecībā uz vecāku apmeklējumiem, it sevišķi tiem bērniem invalīdiem, kas būs šinī centrā, lai vecāki to varētu izdarīt. Nebūt nav tā, ka konkrētā centrā ir tikai konkrēta novada iedzīvotāji. Tas tā ir pašvaldību sociālās aprūpes centros, kur ir vecie ļaudis, bet šajos valsts centros ir garīgi un psihiski slimie – gan bērni, gan pieauguši cilvēki – no visas Latvijas. Bet uzdevums ir centru vadītājiem runāt – iesaistot speciālistus, runāt! – gan ar klientiem, gan ar klientu vecākiem, kam tādi ir, lai būtu pēc iespējas mazāk neērtību. 
xsd:language lv 
First of all, as I said once again, I will say it again: more important is the customer, and the attitude to customers is, of course, all it can, so that we can ensure that it can be ensured for parents' visits, especially for those with disabilities who are disabledit will be in the centre so that the parents of this can do so, it is far from certain that a particular centre has only a particular county in the centres of local social care, where there are elderly people, but in the country's centres being mentally and psychologicallydiseased for both kids and the grown-up people â From all of Bet's challenge is centers to talk to specialists, talk! Â with both customers and clients who need them to have as little inconvenience as possible to the elderly. 

data from the linked data cloud