Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/1995_08_24(23)-seq563> ?p ?o. }
Showing items 1 to 11 of
11
with 100 items per page.
- 1995_08_24(23)-seq563 type Speech.
- 1995_08_24(23)-seq563 number "563".
- 1995_08_24(23)-seq563 date "1995-08-24".
- 1995_08_24(23)-seq563 isPartOf 1995_08_24(23).
- 1995_08_24(23)-seq563 spokenAs 77.
- 1995_08_24(23)-seq563 spokenText "Es gribētu, cienījamie kolēģi, tomēr jūs lūgt nesekot Antas Rugātes priekšlikumam - no sākuma svītrot un pēc tam domāt - , bet vispirms domāt un pēc tam svītrot. Šis nav pamatlikums, kas ierobežo tabakas izplatīšanu, reklāmu un tamlīdzīgas lietas. Šādam nolūkam ir cits likums, kurš stāv Saeimā un kuru, cik es saprotu, komisija gatavo. Kas notiek, ja mēs tikai šajā vienā reklāmas sektorā ierobežojam tabakas reklāmu? Tas nozīmē tikai to, ka nauda, kas ir paredzēta reklāmai, - un šīs naudas daudzums ir diezgan konstants lielums, ko katra firma attiecīgi tērē, - šī nauda pāriet uz citiem reklāmas veidiem. No tā kopumā reklāmas lauks tabakas jautājumā nesamazinās. Tikai nauda, kas līdz šim plūda uz Radio un Televīziju, pārplūdīs uz citiem reklāmas veidiem - vai nu masu informācijas līdzekļiem, vai tamlīdzīgiem reklāmas veidiem. Šādā veidā jūs pašu par sevi tabakas reklāmu neierobežojat, tā tikai tiek pārbīdīta uz citām nozarēm. Man ir informācija par to, ka ir vesela rinda mazo televīziju, kas ir noslēgušas līgumus par tabakas reklāmu arī pēc nākamā gada robežām. Tas nozīmē, ka, ja mēs tagad neieliksim 1997. gada 1. janvāri, tad šīs mazās radio un televīzijas stacijas pazaudēs naudu, uz kuras pamata tās varētu uzbūvēt savu tehnoloģisko bāzi. Tas nozīmē, ka skatītāji var vienkārši zaudēt vairākas radio un televīzijas stacijas, jo šo staciju stāvoklis nav nekāds spožais un šis naudas pienesums tām lieti noder. Vēlreiz es saku, ka, ja varētu ar šo svītrojumu iznīcināt tabakas reklāmu, es pilnībā uzreiz piekristu, bet tā vienkārši pāries uz citām vietām. Padomei šajā likumā ir paredzētas tiesības nacionālā pasūtījuma ietvaros arī regulēt reklāmas iespējas. Tātad padome būtībā, ja grib, var ar saviem lēmumiem, ar attiecībām, ar ģenerāldirektoriem samazināt reklāmas skaitu tieši attiecībā uz tabaku un it sevišķi - tas ko teica arī Elferta kungs, un tam es pilnīgi piekrītu - ierobežot šo reklāmu laika ziņā un radīt tikai noteiktās stundās. Bet, cienījamie deputāti, tādam nolūkam ir likums par tabaku. Atstāsim šeit šo normu! Ja likums par tabaku noteiks, ka vajag to aizliegt, tad tas likums to arī aizliegs.".
- 1995_08_24(23)-seq563 language "lv".
- 1995_08_24(23)-seq563 speaker Edvins_Inkens-1958.
- 1995_08_24(23)-seq563 mentions Q822919.
- 1995_08_24(23)-seq563 mentions Q872.
- 1995_08_24(23)-seq563 mentions Q4399225.