Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/1995_08_24(23)-seq561> ?p ?o. }
Showing items 1 to 9 of
9
with 100 items per page.
- 1995_08_24(23)-seq561 type Speech.
- 1995_08_24(23)-seq561 number "561".
- 1995_08_24(23)-seq561 date "1995-08-24".
- 1995_08_24(23)-seq561 isPartOf 1995_08_24(23).
- 1995_08_24(23)-seq561 spokenAs 77.
- 1995_08_24(23)-seq561 spokenText "Paldies, augsti godātais Prezidij! Godātie kolēģi! Šī ir arī šā panta septītā daļa, kura tiešām ir uzrādīta dokumentā nr. 933, un to, kā tā veidojas, var redzēt dokumentā nr. 718, kurš ir darba kārtībā uzrādīts. Tātad mums ir jāstrādā ar visiem dokumentiem un šeit nekādas pretrunas nav, ka šis punkts šeit tiek apspriests. Kad mūsu komisija sprieda par šo jautājumu, tad, protams, mēs nospriedām, ka šī reklāma ir jāpārtrauc sākot ar to momentu, kad likums stājas spēkā. Protams, var rasties problēmas, ja ir noslēgti līgumi, kuru laušana varbūt maksā ļoti daudz naudas, un tādēļ būtu saprotams tas, ka ir dots šis pagarinājums - līdz gada beigām. Līdz ar to, tāpat kā attiecībā pret alkohola reklāmu, arī attiecībā pret tabakas reklāmu līdz gada beigām vēl varētu būt zināmas atlaides vai šā aizlieguma neievērošana. Tas būtu loģiski. Ir gan viens cits efekts, kurš pēdējā laikā ļoti krīt acīs, vērojot televīziju. Tagad gandrīz izskatās, ka tie tabakas reklamētāji sacenšas. Pēdējā laikā ļoti stipri ir pieaugusi tabakas reklāma televīzijā. Jūs varbūt esat to ievērojuši. Un šajā sakarā mazliet parunāšu par tādu varbūt ne gluži likumā ierakstāmu lieta. Kādai, manā uztverē, vajadzētu būt tendencei? Tendencei vajadzētu būt tieši otrādai: ja mēs esam nolēmuši, ka ar kaut kādu konkrētu datumu tiek pārtraukta reklāma, tad ir jābūt iespējām vai vismaz sapratnei, ka reklāmas biežumu vajadzētu samazināt, arvien pamazināt, pamazināt un pamazināt. Es, protams, ceru, ka tiks atrasta iespēja balsot par šo priekšlikumu, ka līdz šā gada beigām, nevis 16 mēnešus uz priekšu... To varētu atbalstīt, izprotot šīs problēmas, bet līdz ar to es gribētu izteikt cerību, ka Nacionālā radio un televīzijas padome - kura, kā mēs redzam, pēc nākamajiem punktiem, tiks ļoti steidzīgi veidota (13. punktā ir teikts, ka jau trīs dienu laikā pēc likuma spēkā stāšanās ir jāiesniedz priekšlikumi par padomes locekļu kandidātiem), - ka šī padome būs pietiekami spēcīga un mācēs panākt šo tendenci, ka reklāma samazinās un izzūd. Būtu normāli, ka tajā datumā vairs nebūtu nekādu lielu problēmu, cilvēki neredzētu "milzu lēcienu" reklāmas aizlieguma ziņā. Bet nu šoreiz, tā teikt, pieturoties pie likuma burta, es domāju, ka normāli... protams, es arī gribu atbalstīt - un komisijas viedoklis ir, ka vajadzētu atbalstīt - to, ka šis punkts stājas spēkā tūlīt pēc tam, kad likumu pieņems, bet, izprotot situāciju, varētu būt šis kompromisa variants. Bet šis "veselu gadu plus" variants ir, manā uztverē, nepamatots, un tādēļ es domāju, ka mēs šeit ar izpratni atradīsim risinājumu, kurš zināmā mērā mūs apmierinātu un neradītu lielas problēmas. Mēs tiešām to gribam atrast. Paldies.".
- 1995_08_24(23)-seq561 language "lv".
- 1995_08_24(23)-seq561 speaker Andrejs_Silins-1940.
- 1995_08_24(23)-seq561 mentions Q6435905.