Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/1995_06_15(07)_a-seq51> ?p ?o. }
Showing items 1 to 9 of
9
with 100 items per page.
- 1995_06_15(07)_a-seq51 type Speech.
- 1995_06_15(07)_a-seq51 number "51".
- 1995_06_15(07)_a-seq51 date "1995-06-15".
- 1995_06_15(07)_a-seq51 isPartOf 1995_06_15(07)_a.
- 1995_06_15(07)_a-seq51 spokenAs 77.
- 1995_06_15(07)_a-seq51 spokenText "Augsti godātais priekšsēdētāj! Godātie kolēģi! Godīgi sakot, daudz ko no tā, ko es gribēju teikt, jau pateica iepriekšējie runātāji, un man īpašs gandarījums bija par deputāta Kreitusa kunga teikto, kuram es pilnībā piekrītu. Nupat komisijā ir saņemts Eiropas padomes speciālista Maklina kunga atzinums - vērtējums par mūsu likumprojektu. Un viņš, starp citu, saka, ka gan 21. pants, gan 22. pants ir ļoti specifiski, lai tos rakstītu likumā. Šī, protams, ir rekomendācija, kas nebūt nav obligāta. Un būtu nosakāms, ka faktiski gan 21., gan 22. pants tik tiešām ir sava veida instrukcija Nacionālajai radio un televīzijas padomei. Bet, ja šie panti tiek iestrādāti, tad tomēr es gribētu pastāvēt uz balsojumu attiecībā uz komisijas iesniegto variantu, un šeit iepriekš teiktais par to, ka alkohola reklāma... ka iztiksim bez alkohola reklāmas, man liekas, skan mazlietiņ naivi. Protams, tas ir ļoti labestīgi, labvēlīgi domāts, bet reāli, kā jau Kreitusa kungs teica, citur pasaulē tā nenotiek. Es kaut vai vienu piemēru minēšu. Piemēram, sporta raidījumi. Tāda mēroga milzu pasaules sporta pasākumi kā autoralliji "Pirmā formula", tikai tāpēc notiek, ka tos organizē un to galvenie sponsori ir firmas "Marlboro" un "Camel" un arī alkoholisko dzērienu ražotāji. Tā ka būsim reālisti un neatrausim sevi no pasaules norisēm! Un es mudinu balsot par komisijas ieteikto variantu. Paldies.".
- 1995_06_15(07)_a-seq51 language "lv".
- 1995_06_15(07)_a-seq51 speaker Mariss_Andersons-1957.
- 1995_06_15(07)_a-seq51 mentions Q193089.